Opis
Trek Top Fuel 8
Top Fuel 8 łączy prędkość roweru cross country ze sprawnością oferowaną przez wybaczające błędy rowery full suspension na szlak. Jest szybki, zwinny i zapewnia mnóstwo dobrej zabawy podczas śmigania po szlakach i pokonywania technicznych zjazdów.
Rama | Alpha Platinum Aluminium, schowek wewnętrzny, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, osłona rury dolnej, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 120 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox SID, sprężyna DebonAir, tłumienie Rush RL, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 120 mm skoku |
Amortyzator | RockShox Deluxe Ulitmate RCT, 185 mm x 50 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 130mm (541mm axle-to-crown) |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
Opona | Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40” |
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | Bontrager TLR |
Maks. rozmiar opon | Frame: 29x2.5" Fork: see manufacturer |
Manetka | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
*Korba | Rozmiar: S, M, M/L, L Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości |
Rozmiar: XL, XXL Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości |
|
*Wkład suportu | Rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL Shimano BB-MT501 BSA |
Rozmiar: M, M/L, L Shimano SM-BB52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem |
|
Kaseta | Shimano SLX M7100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | Max: 36T (oval - 34T) Min: 28T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Rozmiar: M, M/L TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Rozmiar: L, XL, XXL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: S Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm |
Rozmiar: M, M/L, L, XL, XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
Stery | Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 72 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5" |
*Hamulec | Rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc |
Rozmiar: M, M/L, L 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 |
|
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 160 mm |
Rozmiar: S, M, M/L, L, XL, XXL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
|
Rozmiar: M, M/L, L Shimano RT66, na 6 śrub, 160 mm |
|
Rozmiar: M, M/L, L Shimano RT66, na 6 śrub, 180 mm długości |
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |
---|
Waga | M - 14.26 kg / 31.44 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.