Opis
Fuel EXe 9.9 XX AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium między tradycyjnymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez zastosowanie nowej technologii pozwalającej cieszyć się z natury w ciszy oraz najlepszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na małym ale mocnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM XX AXS jest równie lekki, jak i precyzyjny, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala idealnie dostroić konfigurację do preferencji.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox Lyrik Ultimate, sprężyna DebonAir+ z ButterCups, tłumienie Charger 3.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost 110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku |
Maks. kompatybilny skok widelca | 160 mm |
Koło przednie | Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
*Opona | Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” |
|
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Taśma na obręcz | TLR Bontrager |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,60" (XS: 27,5 x 2,60"), Widelec: Patrz dane producenta |
Bateria | TQ 360 Wh |
---|---|
Ładowarka | Ładowarka TQ 4A |
Komputer | Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ |
Silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W |
Przerzutka tylna | SRAM XX Eagle AXS, Typ T |
---|---|
Korba | SRAM XX Eagle,długość 165 mm |
Kaseta | SRAM Eagle S-1297, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
Łańcuch | SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 34T, min. 30T |
Siodełko | Verse Short Pro, szyny karbonowe, szerokość 145 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: S RockShox Reverb AXS, 100 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 340 mm długości |
Rozmiar: M RockShox Reverb AXS, 150 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 440 mm długości |
|
Rozmiar: L, XL RockShox Reverb AXS, 170 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 480 mm długości |
|
Kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Line Pro, 35 mm, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Maven Ultimate |
Tarcza hamulcowa | SRAM na 6 śrub, 200 mm |
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, min. 180mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Narzędzie | Zintegrowane narzędzie wielofunkcyjne Bontrager BITS |
---|
Waga | M - 18.98 kg / 41.85 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.