Opis
Fuel EX 8 to idealnie dopracowany rower na szlaki dla rowerzystów wyszukujących ostre zjazdy i potrzebujących maszyny, która żwawo popędzi w górę na powtórkę z rozrywki. Ma mocną ramę ze stopu aluminium oraz usprawniony napęd Shimano XT zapewniający płynną i precyzyjną zmianę biegów. Widelec amortyzowany Fox Rhythm o 150 mm skoku z łatwością radzi sobie z kamieniami i korzeniami, a damper Fox Float zapewnia kontrolę. Nowy schowek w ramie i regulowana geometria pozwalają cieszyć się ze wszystkich korzyści modelu z włókna węglowego, ale bez bolesnej dla portfela ceny.
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Rama | Alpha Platinum Aluminum, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowany stosunek skoku tylnego koła do skoku amortyzatora, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku |
---|---|
*Widelec | Rozmiar: XS , S Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 140 mm skoku |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
|
Amortyzator | Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 160mm |
*Koło przednie | Rozmiar: XS , S Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali |
---|---|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali |
|
*Koło tylne | Rozmiar: XS , S Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
|
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50” |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
|
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50" (XS i S: 27,5 x 2,50"), Widelec: Patrz dane producenta |
Manetka | Shimano XT M8100, 12-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Korba | Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości |
Wkład suportu | Shimano BB-MT501 BSA |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 34T, owalna - 32T, min.: 28T |
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XS , S TranzX JD-YSP39, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Rozmiar: M , ML TranzX JD-YSP39, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
Rozmiar: L , XL , XXL TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS , S Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS , S Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
|
*Hamulec | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc |
|
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
|
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Waga | M - 15,65 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.