Opis
Trek Fuel EX 8 Gen 5
Fuel EX 8 to idealny rower na szlaki dla osób, które potrzebują wszechstronnego potwora wyposażonego w pełne zawieszenie, dzięki któremu mordercze dla ciała i umysłu wspinaczki staną się mniej bolesne, a wymagające szlaki przyniosą mnóstwo satysfakcji. Ten rower to idealny kompromis pomiędzy osiągami a ceną, dzięki połączeniu high-endowych części z solidną, a mimo to lekką ramą ze stopu aluminium.
Rama | Alpha Platinum Aluminium, zwężana główka ramy, Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, osłona rury dolnej, ISCG 05, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 130 mm skoku |
---|---|
Widelec | Fox Rhythm 34, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 140 mm skoku |
*Amortyzator | Rozmiar: XS , S Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 52,5 mm |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Fox Performance Float EVOL, tłumienie 3-pozycyjne RE:aktiv, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 210 mm x 55 mm |
|
Maks. kompatybilny skok widelca | 150mm (561mm axle-to-crown) |
Koło przednie | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Koło tylne | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
*Piasta tylna | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
|
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
*Obręcz | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
|
*Szprychy | Rozmiar: XS , S DT Swiss Champion, J-Bend, Black |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne |
|
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,40” |
Rozmiar: XS , S Bontrager XR4 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,60" |
|
Rozmiar: XS , S Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50” |
|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,40” |
|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR4 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,60" |
|
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR5 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50” |
|
Element opony | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml |
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,60" Widelec: Patrz dane producenta |
Manetka | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Wkład suportu | Shimano MT500, 92 mm, PressFit |
Kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12 speed |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Maks. wielkość zębatki | 34T |
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XS , S Bontrager Line Dropper, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 345 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości |
|
*Kierownica | Rozmiar: XS , S Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 750 mm |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm |
|
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS , S Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stopni, 40 mm długości |
Rozmiar: XS , S Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 35 mm długości |
|
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line, 35 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości |
|
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
|
*Hamulec | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420 |
Rozmiar: XS , S Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 |
|
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc |
|
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420 |
|
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL Shimano RT66, na 6 śrub, 180 mm długości |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm |
|
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm |
|
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
Waga | M - 13,86 kg / 30,56 funta (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.