Opis
Fuel EX 7 to maszyna na każdą trasę, która powstała z myślą o kilometrach singletracków. Usprawnione zawieszenie o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu wygładza trudne i wymagające technicznie zjazdy, a lekka aluminiowa rama pozwala żwawo popędzić pod górę. Nowy schowek w ramie i regulowana geometria pozwalają cieszyć się ze wszystkich korzyści modelu z włókna węglowego, ale w niższej cenie. Całość dopełniają koła bezdętkowe i niezawodny napęd Shimano SLX 1x12 zapewniające maksimum radości w terenie.
Rama | Alpha Platinum Aluminum, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowany stosunek skoku tylnego koła do skoku amortyzatora, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku |
---|---|
Widelec | RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku |
Amortyzator | Fox Performance Float EVOL, 3-pozycyjne tłumik DPS, tuningowany przez Trek Suspension Lab, 185 mm x 55 mm |
Maks. kompatybilny skok widelca | 160mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
---|---|
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta |
*Opona | Rozmiar: XS , S Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5x2,50” |
Rozmiar: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, oplot Inner Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” |
|
Maks. rozmiar opon | Rama: 29 x 2,50" (XS i S: 27,5 x 2,50"), Widelec: Patrz dane producenta |
Manetka | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
---|---|
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Korba | Shimano Deore M6120, zębatka 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości |
Wkład suportu | Shimano BB-MT501 BSA |
Kaseta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano Deore M6100 |
Maks. wielkość zębatki | 1x: 34T, owalna - 32T, min.: 28T |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm |
---|---|
*Sztyca | Rozmiar: XS , S TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 346 mm długości |
Rozmiar: M , ML TranzX JD-YSI-22PLQ, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 454 mm długości |
|
Rozmiar: L , XL , XXL TranzX JD-YSI-22PLQ, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm, 497 mm długości |
|
Kierownica | Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą |
*Wspornik kierownicy | Rozmiar: XS , S Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 35 mm długości |
Rozmiar: M , ML , L , XL , XXL Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
|
Hamulec | Hamulce tarczowe hydrauliczne TRP Slate EVO |
*Tarcza hamulcowa | Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL TRP, 6 śrub, 180 mm |
Rozmiar: XS , S , M , ML , L , XL , XXL TRP, 6 śrub, 203 mm |
|
Rozmiar tarczy | Maks. średnice tarcz hamulcowych - Rama: 203mm, Widelec: zgodnie ze specyfikacją producenta widelca |
Waga | M - 15,97 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) |
---|---|
Ograniczenie wagowe | Maksymalna masa dla tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg. |
Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.